• بهترین سایت تولید و فروش آینه هوشمند – تولیدی آینه هوشمند (تولید آینه تاچ) – بهترین آینه هوشمند (آینه تاچ باکیفیت)
  • معرفی بهترین دیزاین برای سرویس بهداشتی
  • بورس لوازم سرویس بهداشتی در یزد
  • بررسی مزایای آینه هوشمند
  • بورس لوازم سرویس بهداشتی در اصفهان

بهترین سایت تولید و فروش آینه هوشمند – تولیدی آینه هوشمند (تولید آینه تاچ) – بهترین آینه هوشمند (آینه تاچ باکیفیت)

۴ بازديد
۰ ۰
بهترین سایت تولید و فروش آینه هوشمند – تولیدی آینه هوشمند (تولید آینه تاچ) – بهترین آینه هوشمند (آینه تاچ باکیفیت)
اگر قصد خرید آنلاین آینه هوشمند (آینه تاپ باکیفیت) را دارید و به دنبال بهترین سایت تولید و فروش آینه هوشمند می گردید ، پاسخ شما همینجا است. گروه ما در این وبسایت در تلاشیم تا بهترین محصولا دکوراتیو مخصوصا ، آینه هوشمند (آینه تاچ باکیفیت) را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهیم. همچنین گروه ما با بیش از 5 سال سابقه در تولید آینه هوشمند (تولید آینه تاچ) ، همیشه کیفیت و نظر مشتری را معیار کار خود قرار داده تا بهترین محصولات با بهترین کیفیت و قیمت را وارد بازار کند. شرکت ما ، بهترین آینه هوشمند (آینه تاچ باکیفیت) در بازار را تولید می کند که ویژگی های به خصوصی دارد. در این مقاله سعی داریم تا شما را با آینه هوشمندی که در شرکت تولید میکنیم آشنا کنیم و ویزگی های بارز آن را که باعث محبوبیت بالا و پر فروش شدن آن شده است را بررسی خواهیم کرد. پس همراه ما باشید.
بهترین آینه هوشمند – آینه تاچ باکیفیت چه نوع آینه ای است ؟
آینه هوشمند یا همان آینه تاچ باکیفیت نوع جدیدی از آینه های دکورایتو می باشد که نسبتا به تازگی وارد بازار دکوراتیو شده است و از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است. اکثر مدل های آینه هوشمند دارای کلید های لمسی هستند که این کلید ها وظیفه ی کنترل نورپردازی های مخفی آینه تاچ باکیفیت را بر عهده دارند. در آینه هوشمند از لامپ های ال ای دی برای نورپردازی استفاده می شود که همین امر باعث افزایش به صرفه بودن و زیبایی نور های آینه را به همراه دارد و همچنین باعث کاهش مصرف برق این نور ها نیز خواهد شد. لامپ های ال ای دی دارای رنگ بندی های مختلف می باشند که شما با توجه به سلیقه ی خود و رنگ محیطی که در آن از آینه تاچ باکیفیت استفاده خواهید کرد ، میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. برخی مدل های آینه هوشمند به نور های ال ای دی هفت رنگ (RGB) مجهز می باشند مه جذابیت آینه را به شدت افزایش می دهند. همچنین در ساخت این آینه ها از آلیاژ ها و مواد ضد زنگ مانند جیوه باکیفیت ضد زنگ استفاده می شود تا طول عمر و مقاومت آینه ها در برابر رطوبت را افزایش دهد. همین امر باعث ضد زنگ و ضد خش شدن آینه نیز می شود.
اما همانطور که گفتیم این همه محبوبیت و پرفروشی آینه تاچ باکیفیت بی دلیل نیست و ویژگی هایی خاص باعث به ارمغان آمدن این شرایط شده اند.
ویژگی های آینه هوشمند (آینه تاچ باکیفیت) – تولیدی آینه هوشمند
در این قسمت مقاله قصد داریم تا مهم ترین ویژگی هایی که یک آینه هوشمند تولید شده در شرکت ما دارد را نام برده و بررسی کنیم. تمامی این ویژگی ها به صورت آپشن ارائه می شوند. بدین معنا که هر کدام از آپشن های زیر را که دوست داشته باشید میتوانید هنگام سفارش آینه هوشمند خود ، به آن اضافه کنید. این مزایا و ویژگی ها عبارتند از :
ساعت
آینه هوشمند قابلیت این را دارد تا نمایشگر ساعت دیجیتالی را در آن نصب کنید. با سفارش این آپشن در قسمتی مناسب از آینه تاچ باکیفیت شما ، نمایشگری ال ای دی برای نمایش ساعت به صورتی دقیق و زیبا نصب خواهد شد.
دما سنج
ویژگی بعدی که می توانید به آینه هوشمند خود اضافه کنید دما سنج است. اگر در منزل خود از نوزاد نگه داری می کنید ، این آپشن به شما این قابلیت را می دهد تا هر زمان که خواستید دمای محیط را با استفاده از نمایشگر دمای دیجیتالی آینه تاچ باکیفیت مشاهده کنید.
بلوتوث
یکی از ویژگی های جذاب آینه تاچ باکیفیت ، قابلیت نصب بلوتوث روی آن است. با استفاده اتصال تلفن همراه خود توسط بلوتوث به آینه ، می توانید آینه هوشمند را توسط تلفن هوشمند خود کنترل کنید.
پخش موسیقی
در صورت درخواست شما ، آینه تاچ باکیفیت به اسپیکر های باکیفیت و ضد رطوبتی مجهز خواهد شد تا توسط آنها موسیقی مورد علاقه خود را از آینه هوشمند خود گوش دهید. می توانید این کار را توسط آینه ها تلفن همراه خود و با استفاده از بلوتوث انجام دهید.
ریموت
آینه هوشمند ، دارای ریموت کنترلی است که توسط آن شما می توانید بدون لمس کردن آینه و از راه دور ، عملکرد های آینه هوشمند خود را کنترل کنید.
هیتر
اگر قصد استفاده از آینه تاچ باکیفیت در سرویس بهداشتی یا حمام منزل خود را دارید ، نگران بخار گرفتن شیشه ی آینه هوشمند خود نباشید. در این آینه هیتری نصب می شود که با فعال کردن آن در عرض جند ثانیه تمامی بخار روی شیشه ی آینه به صورت کامل محو خواهد شد.
تاچ دوبل
تاچ دوبل به سنسور های تاچ دوگانه گفته می شود که دارای دو حسگزر لمسی درون خ.د می باشند. با نصب این ماژول روی آینه هوشمند خود ، قابلیت کنترل راحت تر آینه را خواهید داشت.
کلید تاچ چند حالته
یکی از مدرن ترین ماژول های کنترل تاچ ، کلید تاچ چند حالته می باشد. این کلید دارای حالت های مختلفی ای است که قابلیت کنترل تمامی ویژگی های آینه هوشمند را به شما می دهد.
آینه زوم 10 سانتی
اگر قصد استفاده از آینه هوشمند در اتاق خواب و یا میز آرایش خود را دارید ، حتما این آپشن را نیز موقع سفارش به آینه خود اضافه کنید. آینه زوم 10 سانتی برای استفاده بانوان هنگام آرایش بهترین گزینه از آپشن های آینه هوشمند می باشد.
آینه طلایی
شیشه های آینه تاچ باکیفیت به رنگ های مختلفی قابل سفارش هستند. جذاب ترین و لاکچری ترین رنگ مورد استفاده در شیشه ی آینه ها ، رنگ طلایی است. آینه طلایی دارای جلوه ی زیبایی می باشد که باعث جذابیت محیط نیز خواهد شد.
آینه برنزی
رنگ دیگر جذابی که در آینه ها مخصوصا آینه هوشمند استفاده می شود ، رنگ آینه برنزی است. این رنگ نیز جذابیت خاص خود را دارد و علاوه بر زیبا کردن تصویر بازتاب شده ، بر زیبایی محیط تاثیر بسزایی خواهد داشت.
تولیدی آینه هوشمند (تولید آینه هوشمند) – بهترین آینه هوشمند – خرید آینه تاچ باکیفیت به صورت اینترنتی (تولید آینه تاچ)
اگر قصد خرید بهترین آینه هوشمند از تولیدی آینه هوشمند به صورت اینترنتی را دارید ، پیشنهاد ما خرید از سایت شرکت ما می باشد. شرکت ما با بیش از 5 سال سابقه در تولید آینه هوشمند (تولید آینه تاچ) ، بهترین محصولات را با بهترین قیمت و کیفیت در اختیار شما قرار داده است. تنها کافی است به فروشگاه اینترنتی ما بروید و با بررسی مدل های مختلف انتخاب خود را بکنید و در اسرع وقت محصول خود را درب منزل دریافت کنید. ارسال تمامی محصولات شرکت ما به صورت رایگان و توسط بهترین خدمه به سرار کشور انجام می شود. در صورت تمایل به خرید حضوری با مراجعه به شعب ما ، از خدمات شرکت ما بهره مند شوید. همکاران ما در تمامی ایام هفته و در هر ساعتی از روز آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز خود در شعب فروشگاه های ما هستند.

برای مشاهده محصولات کیک کنید(مشاهده محصولات)
برای مشاهده مطالب دیگر کلیک کنید(مشاهده مطالب)
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.