بررسی مزایای آینه هوشمند

بورس لوازم سرویس بهداشتی

  • بهترین سایت تولید و فروش آینه هوشمند – تولیدی آینه هوشمند (تولید آینه تاچ) – بهترین آینه هوشمند (آینه تاچ باکیفیت)
  • معرفی بهترین دیزاین برای سرویس بهداشتی
  • بورس لوازم سرویس بهداشتی در یزد
  • بررسی مزایای آینه هوشمند
  • بورس لوازم سرویس بهداشتی در اصفهان

بررسی مزایای آینه هوشمند

۵ بازديد
۰ ۰
بررسی مزایای آینه هوشمند
به نظر شما خرید آینه لمسی یا بک لایت دار چقدر لازم و کاربردی است؟ آیا با دکوراسیون اتاق یا سرویس بهداشتی شما همخوانی دارد؟ اصلا آینه لمسی چه آینه است و چه امکاناتی دارد؟ ما در این مقاله به سوالات شما پاسخ داده ایم. با ما همراه باشید تا با آینه لمسی و به طور کلی با آینه های هوشمند و مزایای آن ها آشنا شوید. شاید شما هم تصمیم به خرید یکی از این آینه های هوشمند گرفتید.
آینه هوشمند چیست؟
آینه‌ ها از زمان های قدیم در منازل و محیط های مختلف حضور داشتند و در طول زمان به شکل های مختلفی در آمده اند تا بتوانند نیاز های بشر را بر طرف کنند. آینه هوشمند یکی از انواع این آینه هاست که به عنوان یکی از محصولات شرکت های تولیدی صنایع آپارتمانی شناخته می شود و برای استفاده های مختلف شخصی سازی می گردد.
این آینه ها در ابعاد مختلفی تولید می شوند که از ابعاد کوچک آن ها در منازل و فروشگاه های کوچک استفاده می شود و از سایز متوسط آن ها در فروشگاه های بزرگ و لباس فروشی ها استفاده می گردد. هم چنین سایز بزرگ آن ها در آرایشگاه ها و اتاق های پرو کاربرد دارد.
در آینه های هوشمند یا به عبارتی بک لایت دار، نور پردازی ها می تواند در اطراف یا پشت آینه قرار گرفته و طراحی شده باشد. در یک سری از انواع آینه های بک لایت دار نورپردازی دور تا دور آینه و مانند یک قاب طراحی می شود.
کاربرد های آینه های لمسی
این دسته از محصولات کاربرد های مختلفی دارند و می توان از آن ها در مکان های مختلفی هم چون منزل، رستوران، کافی شاپ، سالن های آرایش، مزون و بوتیک استفاده کرد. هم چنین فضا هایی در منزل وجود دارند و می توان آینه های لمسی را در داخل آن ها به کار برد. این مکان ها شامل موارد ذیل می باشد:
راهرو
سرویس بهداشتی
اتاق خواب
حمام
و .... .
ساختار آینه های تاچ
آینه های لمسی از بخش ها و ساختار های خاصی بهره می برند. این ساختار شامل موارد ذیل می باشد:
۱.قسمت خراش خورده
۲.کلید لمسی یا تاچ
۳.منبع نور
مزایای آینه های هوشمند
همانطور که گفتیم آینه های جدید و مدرن مجهز به امکانات و آپشن هایی هستند که به شما امکان انجام کار های فراتر از یک آینه ساده را می دهد. ما در این قسمت از مقاله به این امکانات می پردازیم و خلاصه ای از این امکانات را در اختیار شما قرار می دهیم. امکانات مذکور به عنوان مزایای آینه های لمسی نیز شناخته می شوند. برخی از این مزایا به شرح ذیل هستند:
قابلیت پخش موسیقی
این آینه ها دارای کیت گیرنده امواج بلوتوثی هستند. شما با وصل کردن گوشی یا لپ تاپ خود به این آینه های لمسی، می توانید با پلی کردن موزیک در دستگاه خود، صدای خروجی آن را از آینه بشنوید. بلند گو هایی در قاب پشتی آینه تعبیه شده است که این امکان را فراهم می کند که شما بتوانید موزیک را با صدای بلند گوش دهید.
در بعضی از مدل های این آینه ها، فلش خوان وجود دارد. شما با وصل کردن فلش یا یو اس بی خود به این قسمت آینه، می توانید موزیک های موجود در فلش را در بلند گو های آینه هوشمند خود بشنوید.
خروجی بلندگو های این مدل از آینه ها معمولا در قسمت کناری قاب آینه می باشد. این قابلیت در برخی از آینه ها به صورت ضد آب طراحی شده است که شما می توانید در حمام نیز از آن ها استفاده کنید.
قابلیت ضد بخار
بخار گرفتن سطح آینه یکی از مشکلاتی است که آینه های نصب شده در حمام دارند. این بخار، سطحی غیر شفاف را ایجاد می کند که مانع دید شما می شود. برای جلوگیری از این مشکل، فناوری جدیدی به آینه های هوشمند اضافه شده است که با استفاده از هیتر های کوچکی که در پشت آینه قرار دارند، سطح آینه گرم شده و از نشستن هرگونه بخار بر روی آینه جلوگیری می کند. این عمل باعث می شود که شما همیشه آینه ای صاف و شفاف داشته باشید. حتی در بخار شدید موجود در حمام!
قابلیت نور پردازی
این قابلیت به عناوین مختلفی به کار برده می شود. به طور کلی، لامپ های ریز ال ای دی در قاب پشتی آینه جاگذاری شده و با سیم کشی ضد آبی به هم متصل می شوند. سیم بعد از عبور از ترانزیستور تعیین کننده ولتاژ برق مصرفی لامپ ها، از قاب آینه خارج شده و به وسیله دو شاخه ای به پریزبرق متصل می شود.
نورپردازی برای زیبایی، نورپردازی آینه های گریم و آرایش، نورپردازی برای سه بعدی جلوه دادن آینه، با استفاده از پخش نور قاب پشتی آینه بر روی دیوار استفاده می شود. هر کدام از کاربری ها رنگ نور مشخصی دارد. با توجه به نیاز باید به رنگ نور لامپ های آینه هوشمند به هنگام خرید دقت کرد. بعضی از لامپ ها در آینه ها هفت رنگ بوده و قابلیت تغییر رنگ نور با استفاده ازکنترل را دارند.




برای مشاهده محصولات کلیک کنید(مشاهده محصولات)
برای مشاهده مطالب دیگر کلیک کنید(مشاهده مطالب)
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.