معرفی انواع آینه تاچ

بورس لوازم سرویس بهداشتی

  • بهترین سایت تولید و فروش آینه هوشمند – تولیدی آینه هوشمند (تولید آینه تاچ) – بهترین آینه هوشمند (آینه تاچ باکیفیت)
  • معرفی بهترین دیزاین برای سرویس بهداشتی
  • بورس لوازم سرویس بهداشتی در یزد
  • بررسی مزایای آینه هوشمند
  • بورس لوازم سرویس بهداشتی در اصفهان

معرفی انواع آینه تاچ

۴ بازديد
۰ ۰
معرفی انواع آینه تاچ
آینه تاثیر بسزایی در دکوراسیون و طراحی فضای شما دارد. فرقی ندارد سالن زیبایی باشد یا سرویس بهداشتی یا حتی دفتر کارتان؛ یک آینه مدرن (آینه لاکچری) می تواند به علاوه دلباز تر نشان دادن فضای شما، آن را به طور چشم گیری زیبا و مدرن نشان دهد. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع آینه های موجود در بازار دکوراسیون آشنا کنیم و بهترین نوع آن که آینه تاچ هست را نیز با هم بررسی نماییم.
انواع آینه در صنعت دکوراسیون
آینه معمولی:
آینه معمولی آینه ای است که در هر خانه یا فضایی یافت می شود. این نوع آینه رایج ترین و ارزان ترین نوع آینه است و معمولا در اشکال و رنگ های مختلف یا لوکس عرضه نمی شود.
آینه دکوراتیو – آینه لاکچری:
آینه لاکچری دکوراتیو ،آینه مدرن و شیک تری است که در اشکال و رنگ های شیک و لاکچری عرضه می شود. این نوع آینه مدل های زیادی در زیر مجموعه خود دارد که ادامه با هم بررسی خواهیم کرد.
آینه فریم دار
آینه ی فریم دار، نوعی کلاسیک از آینه دکوراتیو است که دارای فریم یا قابی به دور آن است که از متریال های گوناگونی ساخته می شود. این فریم ها در رنگ های متفاوتی قابل تولید هستند. از متریال های قاب آینه فریم دار می توان به متریال های زیر اشاره کرد:
استیل
چوب
آهن
برنز
کمریند چرمی
و ...
آینه بدون فریم
آینه بدون فریم یا به عبارتی دیگر آینه فریم لِس، نوع دیگری از آینه های دکوراتیو می باشد که هیچگونه فریمی دور آن تعبیه نشده است. سادگی آینه فریم لس به دلیل فاقد قاب بودن آن زیبایی خاصی به محیط شما اضافه می کند.
آینه بک لایت
نوع جذاب دیگر آینه های دکوراتیو، آینه بک لایت یا نور مخفی می باشد. این آینه مدرن، یک آینه لاکچری برای محیط شماست که با اضافه کردن آن به دکوراسیون فضای مورد نظر، تغییر بسیار زیادی در زیبایی و جذابیت محیط ایجاد می شود. آینه مدرن بک لایت، دارای لامپ های LED که در پشت آن و به صورت بک لایت (نور مخفی) تعبیه شده اند، می باشد. نور های مخفی این آینه لاکچری، به دلیل منتشر شدن از لامپ های LED، بسیار ملایم و جذاب می باشند و محیط شما را نورانی و جذاب خواهند کرد.
آینه چراغ دار
نوع دیگر آینه های دکوراتیو، آینه لاکچری چراغ دار می باشد. این آینه، دارای چراغ های نسبتا زیادی است که روی سطح آن نصب شده است. رنگ های این نوع آینه طبیعی بوده و معمولا در ابعاد بزرگ طراحی و ساخته می شوند. همچنین بالانس نوری (آفتابی و مهتابی بودن) در این آینه رعایت شده است.
آینه تاچ
جذاب ترین نوع آینه دکوراتیو، آینه تاچ می باشد. آینه تاچ، یک نوع آینه مدرن (آینه لاکچری) است که علاوه بر زیبایی که دارد، کارایی بسیار بالایی نیز در خود گنجانده است.
این آینه لاکچری (آینه تاچ)، دارای لامپ های LED جذابی می باشد که در انواع رنگ های آفتابی و مهتابی قابل سفارشی سازی هستند. این لامپ ها معمولا زیر آینه به صورت بک لایت یا روی آینه به صورت توکار و هم سطح با آینه قرار می گیرند. شما می توانید این لامپ ها را با استفاده از کلید های لمسی به کار رفته در آینه مدرن (آینه تاچ) خود کنترل کنید. اما ویژگی ها و مدل های آینه تاچ به این دو مورد ختم نمی شود. آینه تاچ دارای دو نوع است که هر کدام ویژگی های متفاوت خود را دارند.
آینه تاچ معمولی
آینه تاچ معمولی، نوعی از آینه تاچ است که تنها دارای لامپ های LED و یک یا چند حسگر لمسی، جهت کنترل این آینه ها می باشد. این آینه لاکچری ویژگی های یک آینه مدرن هوشمند را ندارد و تنها قابلیت آن نورانی کردن محیط به شکلی زیبا و لاکچری می باشد.
آینه تاچ هوشمند
آینه تاچ هوشمند علاوه نورانی کردن محل نصب خود، دارای ویژگی های خاصی است که آن را به یک آینه مدرن و هوشمند تبدیل می کند. این ویژگی ها عبارتند از :
دکمه بخار ضدایی:
آینه تاچ هوشمند دارای قابلیتی بسیار جذاب و کاربردی است که استفاده آن در سرویس بهداشتی و حمام را آسان تر می کند. این آینه مدرن دارای المنتور های گرمایی زیر سطح آینه می باشد. تا در زمانی که سطح آینه شما کاملا از بخار پوشیده شد، با فعال کردن این گزینه، در کسری از ثانیه بخار ها به طور کامل از سطح آینه محو می شوند.
بلوتوث:
این آینه دارای پردازنده هوشمندی است که قابلیت های زیادی را به آینه مدرن شما اضافه می کند. از جمله قابلیت هایی که می توان به آن اشاره کرد، سیستم بلوتوث آن می باشد. با استفاده از بلوتوث می توانید موسیقی مورد علاقه خود را از اسپیکر های این آینه جذاب پخش کنید یا حتی قابلیت های این آینه تاچ هوشمند را کنترل کنید.
نمایشگر دیجیتال:
از جذاب ترین ویژگی های آینه تاچ هوشمند، نمایشگر دیجیتال آن است. این نمایشگر با کمک پردازشگر هوشمندی که در آینه به کار رفته می تواند، اطلاعات مختلفی را روی آینه شما نمایش دهد. مانند اطلاعات آب و هوایی و ...

برای مشاهده محصولات کلیک کنید (مشاهده محصولات)
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.