• بهترین سایت تولید و فروش آینه هوشمند – تولیدی آینه هوشمند (تولید آینه تاچ) – بهترین آینه هوشمند (آینه تاچ باکیفیت)
  • معرفی بهترین دیزاین برای سرویس بهداشتی
  • بورس لوازم سرویس بهداشتی در یزد
  • بررسی مزایای آینه هوشمند
  • بورس لوازم سرویس بهداشتی در اصفهان

معرفی بهترین دیزاین برای سرویس بهداشتی

۵ بازديد
۰ ۰
معرفی بهترین دیزاین برای سرویس بهداشتی
ما در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهترین دیزاین برای سرویس بهداشتی بپردازیم. شاید بپرسید که آیا دکوراسیون سرویس بهداشتی نیز وجود دارد؟ یا این که آیا سرویس بهداشتی نیازمند دکوراسیون و دیزاین می باشد؟ باید به شما بگوییم که سرویس بهداشتی فضایی حذف نشدنی از اکثر فضاهای معماری است که ما در اطراف خود می بینیم. در دفتر کار، منزل، اداره، مطب پزشک، مرکز خرید، فرودگاه و ... همه جا می توان احساس نیاز به این فضا را دید. ساخت و طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی، صرفا برای تامین کاربری آن نیست. این یعنی باید برای طراحی داخلی و دیزاین دکوراسیون سرویس بهداشتی وقت و هزینه صرف شود. از موارد قابل استفاده در سرویس بهداشتی، می توان به آینه و روشویی اشاره نمود.
برای مثال یک روشویی ساده فلزی یا آهنی را در مقابل یک روشویی سرامیکی یا روشویی پرسلان در نظر بگیرید. کدام‌ یک نمای بهتری دارد؟ کد‌ام یک حس بهتری به شما می دهد؟ کدام یک نوین تر و جدید تر می باشد؟ و کدام یک به زیبایی بیشتر سرویس بهداشتی منزل یا محل کار شما می افزاید؟ قطعا جواب شما روشویی سرامیکی یا پرسلان است. ما در ادامه به معرفی چند مورد از این امکانات که برای دیزاین بهتر سرویس بهداشتی به شما کمک می کند می پردازیم.
لوازم مورد استفاده در دکوراسیون سرویس بهداشتی 
روشویی سرامیکی
روشویی به صورت کلی یک نیاز اساسی برای سرویس بهداشتی می باشد. نیاز به مکانی که بتوان بهداشت را رعایت کرد، انسان را به سمت تولید روشویی سوق داد. تولید روشویی سرامیکی از سالیان قبل رواج پیدا کرده است. زمانی تولید روشویی سرامیکی به تولید یک صفحه رویه روشویی ختم می شد. بعد ها این امر در گذر زمان و پیشرفت چشمگیر روزانه تکنولوژی، به شکل امروزه رسید.
روشویی سرامیکی امروزه به شکل های مختلف با پایه و بدون پایه عرضه می شود. در نمونه های بدون پایه، بعد از تولید روشویی سرامیکی، روشویی به نجاری رفته و در زیر آن کمد تعبیه می شود. اگر شما یک فعال صنعتی هستید یا حتی به این امور علاقه دارید، می توانید کارگاه تولیدی خود را در زمینه تولید روشویی سرامیکی راه اندازی کنید. کسب و کار تولید روشویی سرامیکی با توجه به نیاز روزمره انسان به بهداشت و تمیزی، دارای بازار فروش خوبی می باشد.
روشویی پرسلان
همانطور که گفته شد، دکوراسیون سرویس بهداشتی امری مهم در طراحی داخلی خانه می باشد. پس ادامه مقاله را نیز دنبال کنید تا با باقی موارد موثر در دکوراسیون سرویس بهداشتی آشنا شوید.
برای آشنایی با روشویی پرسلان ابتدا باید کلمه پرسلان را تعریف کنیم. به صورت کاملا ساده و غیر فنی باید گفت که پرسلان محصولی فرآوری شده از سرامیک می باشد. حال این فرآوری چه مزایایی دارد؟ روشویی پرسلان نسبت به روشویی سرامیکی دارای وزن کمتری است. همچنین جذب آب در روشویی پرسلان نسبت به روشویی سرامیکی، خیلی کم می باشد. به طوری که روشویی پرسلان درصدی نزدیک به صفر آب را جذب خود می کنند. این موضوع باعث تمیزی بیشتر و عمر بالاتر محصول می گردد.
همچنین طرح ها و هندسه هایی که در روشویی پرسلان دیده می شود، بسیار متنوع تر از روشویی سرامیکی می باشد. این امر در بهبود زیبایی دکوراسیون سرویس بهداشتی منزل یا دفتر کار شما بسیار موثر است.
اگر محل زندگی شما کرج یا اطراف شهر کرج می باشد، شما برای خرید روشویی در کرج می توانید به فروشگاه های لوازم ساختمانی سطح شهر مراجعه کنید. اما شاید این سوال را بپرسید که غیر از خرید روشویی در کرج برای خرید روشویی در هر شهری باید به این فروشگاه ها مراجعه کرد؟ باید به شما این نکته را بگوییم که برای خرید روشویی در کرج شما گزینه های دیگری را نیز دارید. مثلا می توانید به سه راه رجایی دشت، سه راه گوهر دشت و در بافت اطراف شهر کرج، برای خرید روشویی در کرج اقدام کنید.
آینه تاچ
فناوری و دانش تولید هر محصولی در دنیا، لازمه تولید آن محصول می باشد. فناوری تولید آینه تاچ نیز توسط شرکت های ایرانی بومی سازه شده و در حال حاضر نمونه های خوب و باکیفیتی از این محصول داخل کشور خودمان، ایران تولید می شود. البته که نمونه های خارجی نیز در بازار موجود می باشند که به طبع دارای قیمتی بالاتر هستند. اگر به دنبال خرید آینه تاچ هستید می توانید با مقایسه قیمت و امکانات این محصول که در مدل های متنوع تولید یا وارد می شود، مدل مورد پسند خودتان را انتخاب و اقدام به خرید آن نمایید.
معرفی
آینه تاچ یا همان آینه های لمسی از آینه های هوشمند و جدیدی هستند که در بازار موجود می باشند. شاید در پشت صحنه فیلم ها در اتاق گریم، در آرایشگاه ها یا اتاق دوستان و اقوام خود دیده باشید که دور تا دور آینه ای را چراغ نصب کرده اند. این امر برای بالابردن نوری است که به چهره شما می تابد. در نتیجه تصویری با کیفیت تر از شما در آینه دیده می شود.در تولید آینه تاچ، این نور و لامپ ها را در دل آن جا داده اند. یا به زبان دیگر در تولید آینه تاچ این لامپ ها در قاب و یا پشت آینه جاسازی شده اند که شما با اتصال آینه به جریان برق و لمس دکمه ای که حساس به گرمای دست شماست، می توانید اقدام به روشن کردن لامپ های آینه بکنید.
این لامپ ها و نور آرایی همیشه برای استفاده و کاربرد نیست و بعضی از مواقع برای زیبایی بخشیدن بیشتر به دکوراسیون سرویس بهداشتی و سایر فضا ها از این آینه ها استفاده می کنیم. تولید آینه تاچ با لامپ های متنوع و رنگ های گوناگون صورت می پذیرد. از سفید یخی و آفتابی گرفته تا لامپ های هفت رنگ از نوع های مختلف نور لامپ های استفاده شده در آینه های تاچ می باشند.
طبق متن بالا که گفته شد برای خرید روشویی سرامیکی در کرج می توانید به چه مراکزی مراجعه کنید، برای خرید آینه تاچ هم می توانید به مراکز تولید آینه تاچ و فروش آن ها در همان آدرس ها مراجعه فرمایید. امیدواریم توانسته باشیم در خرید شما کمکی کرده باشیم.

برای مشاهده محصولات کلیک کنید (مشاهده محصولات)
برای مشاهده مطالب دیگر کلیک کنید (مشاهده مطالب)
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.